Translate

søndag den 8. november 2015

En Halloween med slik i lange baner, vand, og 5 seje superhelte

Hejsa alle sammen,

Som lovet laver jeg et opslag om min Halloween i staterne. Det er jo en stor højtid herovre, og det er noget der bliver snakket rigtig meget om op til. Det er dog rimelig individuelt, hvor meget man går op i det. Min familie tror ikke så meget på at fejre det, fordi man fejre heksene og de onde ånder, men vi var alligevel til et arrangement i kirken, og det var rigtig hyggeligt! På trods af regn og tornadoer (ja, du læste rigtigt) holdte vi et "Trunk a treat" arrangement. For at forklarer kort: der er nogle små boder med udfordringer, hvor børnene selvfølgelig kunne vinde slik og andre priser. Ved hver bod stod der en bil, som var dekoreret. Alexs lavede fx sin bil om til en spøgelsesbil, så han havde et lagen over sin bil og en masse toiletpapir rundt omkring. Det ville have været en super sjov idé, hvis det ikke havde været for regnen. Regn og toiletpapir er ikke en særlig god kombination.
     Kirkens youth group skulle klæde sig ud som superhelte, så jeg var Superwoman. Det var super sjovt at skulle klæde sig ud, og alt det der hører med, var en super sjov og anderledes oplevelse!
     På vejen hen til kirken så jeg en sort kat, som krydsede vejen, og jeg tror, vi alle ved, hvad det betyder. Uheld. Jeg vil ikke lyve - jeg tænkte ikke over det, før jeg havde fået en masse myrebid. Det er helt fantastisk, at jeg er gået fra slet ikke at være allergisk overfor noget som helst, til at være allergisk over for alt, der bidder mig. Becky siger, at skyldes den høje luftfugtighed. De åndssvage myrere ødelagde ikke min aften eller min Halloween stemning, for da vi tog hjem efter kirke skar vi græskar. Alexis og Alex tog med os hjem, og imens vi arbejdede flittigt på vores græskar, fortalte Jesse historier om Halloween.
     På trods af regnen og mine bid, var det er super vellykket Halloween!


(Jay, Alex, Tori, jeg & Alexis)





3 kommentarer:

  1. Tornado.... det lyder vildt, forhåbentligt ikke alt for tæt på jer 👍
    Det ser også lidt vildt ud med de myrebid, alt er større i staterne, I guess:-)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet